Första träningspasset

I fredags var första träningspasset på en eeeeevighet. Jag ville bara ÖSA GÄRNET men jag tog det ganska lugnt.. Jag har ju svårt att ta det lugnt, jag vill ju bara börja där jag sist slutade men Nehe, det går ju inte.. Från mitt livs form till 15kg tyngre utan en muskel och -100 i kondis är det ju bara att börja om från början helt enkelt. Tyvärr finns inte tiden som förut nu med Tuva och vist handlar det om prioriteringar. Hade jag velat hade jag kunnat träna 7 dagar i veckan men då får jag ju aldrig träffa Tuva och det går jag inte med på! Meen iaf så var det grymt skönt att få ta i lite å svettas å få den där härliga kicken efteråt! Sen har jag ju såå jävla ont i kroppen fortfarande men det är härligt med träningsvärk ;) Tänkte säga att det kan man inte få för mycket av men DET VET jag att man kan! Kommer aldrig glömma hur fruktansvärt ont jag hade efter min genomgång med Emma-Lee innan 12 veckorsutmaningen fy bubblan kunde inte andas utan att jag höll på dö. Hua! Har nu mailat Emma-Lee igen och frågat om hon vill hjälpa mig lägga upp träningen utifrån var jag är idag. Så det blir väl en genomgång snart. Är rädd hur jag kommer känna haha men jag tror det är bra att friska upp minnet på gymmet lite! Har ju glömt massor, typ allt! Har kvar mina gamla anteckningar men kan inte minnas vissa övningar ändå :/ så därför anlitar jag den bästa PTn så kanske det blir fason på min kropp igen ;) Längtar till nästa pass å längtar till jag får upp kondisen så jag kan ut å springa igen :)) GLAD!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0