Underbara vårvärme

Vart tog du vägen??? Jag saknar dig!! Förra helgen planterade vi i trädgården  å sådde gräs. En del av utemöblerna plockades fram men vart tog vårvärmen vägen? 
Ja, jag vet.. Det är bara April snart Maj men ändå :) 
Från förra helgen :)

Min stora fina tjej! 
Vi har sån tur att vi har möjligheten att få fina bilder på Tuva när vi åker upp till Mora och hälsar på. Denna bilden är tagen i påskas :)

Jag börjar äntligen komma ur sjukdomsträsket efter 5 veckor med långvarig förkylning som slutade med en penicillin kur mot bihåleinflammation. Snaaaart är jag tillbaka på gymmet.. Lääängrar! Vill komma i form NUUU! 

Hann iaf med 2 pass ben imellan  sjukdomarna. Åh! Är så sjukt taggad på att komma igång igen då jag träffade bästa PT Emma- Lee för nytt träningsupplägg å jag har laddat på Spotify med grym träningsmusik.  

En liten uppdatering iaf😊👍🏼

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0