UPPRYCKNING!!!

image1190Nu får det banne mig vara slut på detta gnällande om att inget händer! Nu är det DU! (jag) som rycker upp dig! jag måste sluta lägga över att jag inte tränar på någon annan det är bara JAG som kan bestämma mig för att göra någonting åt denna köttbulle känsla! På morgonen när jag vaknar känner jag mig ganske så bra.image1192sen när eftermiddagen närmarsig är det som om hela jag har svullnat upp till en fet köttbulle!image1193Det är bara JAG som kan bestämma mig för att dra ner på gotte ätandet! Även om det skulle underlätta om Jimmy kunde minska ner på det han med, så kan jag inte lägga hela skulden på honom. Men jag höll mig från att äta en glass idag.image1194Mat, Jag tror att det är mitt största problem. Jag äter inte bra! Det är så fruktansvärt dyrt att äta bra. Jag har inte råd! Får börja göra sallad igen. En bamse sallad!! Så slipper man tänka på vad man ska äta och det blir inte så mycke färdiglagat heller när man kommer hem trött och sliten från jobbet. Nu på onsdag är de dax för mätning igen och jag ser VERKLIGEN INTE fram emot det!image1191Jag vet att jag har gått upp i vikt! Jag skulle bara vilja spola tillbaka tiden till förra sommaren då jag var smal och verkligen trivdes med mig själv! Ändra på allt skit som man stoppade i sig så att det blev såhär. Fan för att va nykär haha underbaraste känslan i världenimage1195men aj så det kan gå ett år senare och 10 kg tyngre.image1196Nä, nu ska jag gå och dricka massa vatten sen bir det spinning. Kram på er därute!

Kommentarer
Postat av: Linda

KÄMPA PÅ tjejen! Snart kommer du känna dig lika snygg igen, jag lovar! KRAM

2007-08-13 @ 17:30:52
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: evelina

ja tänk om det var lättare att äta nyttigt! kan det vara den klassiska sambofällan du fastnat i? =)
kram

2007-08-13 @ 17:40:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Lina

Åh jag känner igen mig. Goda middagar, gottis framför tv'n och lite (ingen) träning.. suck. Nu ska det bli andra bullar här också :)

2007-08-13 @ 18:21:35
URL: http://ninnalilltroll.blogg.se
Postat av: jaanet

känner igen mig.. usch förra sommaren vägde jag 57 kilo nu väger jag 65.. det suuuger!!!! jag måste bli av med det här

2007-08-24 @ 10:23:56
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0