Usla jag!

Jag är sååå usel!image1204 Har inte tränat för att jag och Jimmy åkte hem sammtidigt och har myst hela em. (Han köpte godis.. fast jag har bara smakat nåra.) jag käka nötter hehe. Nyttigare än godis iaf! Meeen gaah! Just nu skulle jag bara kunna ge mig själv en stor feting! *arg*

Även om jag är super glad för en annan sak,image1205 men jag måste vänta till nästa vecka för att veta säkert. Innan jag berättar någonting.image1206 Åh va spännande!!! Jag sitter å hoppar här på data stolen hihihiimage1207

Kommentarer
Postat av: evelina

åå jag vill veta! är det om skolan?
kram

2007-08-14 @ 20:58:34
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: katri

vadå... berätta =) man blir ju nyfiken... just ja, min nya blogg e klar... wiiihooo men d e mycket kvar att göra, men ja har börjat skriva inlägg men det inte inte många som vet om den ännu... vill att så mycket som möjligt ska funka =) men kolla in den om du vill, www.minkei.se =)

2007-08-15 @ 16:42:52
URL: http://minkei.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0