Godförmiddag

Äntligen tillbaka!
Jag frågade mig själv i går kväll om jag skulle ställa klockan för att gå upp och träna, men så kunde jag inte bestämma mig så jag rådfråga Jimmy och han tyckte så klart att jag skulle passa på att sova de sista dagarna på semestern. Sagt och gjort. Jag ångrar det inte en sekund! Sova hemma i sin egen säng är det bästa som finns!!!

Kom just hem från gymmet. Det tar fasiken minst ett halvår innan man kommer igång och så är man borta i 3 veckor och får börja om på 0. Det är inte rättvist!!! Jag kunde inte vara där så länge idag för jag fick skoskav rätt var det var. Konstigt för jag har aldrig fått det förut i mina träningsskor. Dax att köpa nya kanske...?

Nu ska jag hoppa i duschen så jag kan bli människa igen. Sen måste jag ner och köpa frukost! Magen skriker!

Just ja, jag och Jimmy firade 15 månader i veckan♥

Love you hjärtat♥
image1028





Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis till 15 mån:)Jo det fanns skor men jag har ju ganska små fötter så det var rätt kört:( Kram

2007-07-28 @ 12:53:53
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Kristina

Btw finnmedlet var super:) Hade en finne igår som jag testade den på och idag är den nästan osynlig:)Superbra:) kram

2007-07-28 @ 13:03:18
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Kristina

Vad ska du utbilda dig till:)

2007-07-28 @ 13:28:08
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0