core, ja klart!

Coren gick bra. det var väl inte vad jag trodde de skulle vara.
Man låg på en madrass i 30 min och körde mage och rygg- stenhårt!
Jag vill iprincip köra slut på mig när jag tränar hehe.. De ska vara så svetten rinner!
Men core absolut i kombination med annan träning.

Jag och Marie bestämde att nästa tidsdag kör vi först SpinningExpress® eller AerobicsEffect® och sen  CoreExpress®. Då blir det träning =)

Tränings schema

Måndag: Spinning
Tisdag Spinning eller Aerobics och Core
Onsdag: Aerobics
Torsdag: Spinning

image410

Kommentarer
Postat av: Pippi

core är jättebra träning! Gillar det massor!

2007-05-23 @ 12:27:13
URL: http://www.pippisandra.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0