Hälsoundersökning

image458
Var nyss iväg på en hälsoundersökning (hälsogrejjs för er som läste om det förra inlägget)
Det var intressant. Först hade jag fyllt i ett papper med massa "kryss frågor" om kost, motion, stress, jobb situation, hemsituation mm.
Sedan tog hon blodtryck. Normalt =) Det trodde jag inte...
Sedan fick jag cykla i 6 min i en ganska så lagom takt..För att se hur min kondition var. 
Den var bättre än väntad kan jag säga! Låg lite över medel för tjejer i samma ålder. Fast min vikt tog ner värdet lite =/
Men fortsätter jag som jag gör nu med träning, börjar gå på massage, äter regelbundna tider så borde jag få ännu bättre resultat om ett halvår när jag ska tillbaka på uppfölning.

Känndes skönt att min motion var så bra =D

Kommentarer
Postat av: marieh

Härligt att det gick så bra!

2007-05-28 @ 14:29:22
URL: http://marieh.blogg.se
Postat av: Aurora

:) Ha de bra tjejjen!

2007-05-28 @ 15:00:06
URL: http://auroraa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0