Spinning.

image224
Träffade Marie och provade på spinning, Shit vilken känsla! Fan va kul!!!!!!!!! Kanske inte skulle börjat med en timmes pass första gången. Men vi trodde att de bara var 45 min. hehe. Jobbigt som fan! Svetten bara rann men uuuh va skönt! Nu känner man sig lätt som en fjäder. Kommer somna gott ikväll och imorgon lär jag ha
träningsverk!!! Anars är det något som är fel hahaha.
image225

Jätte kul! Jätte roligt att ha någon att träna med också. -Vi har redan bokat lördag morgon för nästa pass =)
Yeees, Va näjd jag är med mig själv hahahha

Kommentarer
Postat av: Mija

Hej
Tack för besöket på min blogg!
Vart tränar du..
Jag är spinninginstruktör på World class, därför ja undrar.. ;) Haenbrahelg!

2007-05-11 @ 19:21:55
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0