Spinning i Hornstull

image1484Jepp, jag och Jana var på spinning idag. Janas första spinning pass var (synd nog) KATASTROF! En helt omotiverad ledare som typ bara ville därifrån. Ingen utstråling för 5 öre. Ingen puschning (stavning??) överhuvetaget. bara tråkit "2 min kvar" cyklarna var skit! Man vart svettig och gled som 17 på styret. Det kändes verkligen fejk att cylka på dessa cyklar! Dessutom förklarade hon inget om HUR och VARFÖR man skulle tex spänna magen, slappna av i axlar och armar mm. Det kan ju bli farligt om man gör fel. Man kan skada sig! Nä, tacka vet jag World class! Dom ska hon testa och med en gradare och "hejjigare" ledare om ni förstår vad jag menar? Nu ska jag hoppa i duschen och tvätta mig från topp till tå för imorrn gäller det!!! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: fredriqa

a det är tråkit att träna med en instruktör som inte e på humör. man behöver lite pushing för att riktit döda sej i slutet :) vad e det för operation du ska göra?

2007-09-10 @ 22:56:44
URL: http://fredriqa.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0