Hundarna var underbara!


Vi hade ställt klockan på tidigt för en lördag och upp och hoppa. Magen vände sig ut å in av stress och nervositet hehe. När vi väl var klara satte vi oss på tåget in till stan för att sen ta tåget till Västerås.


När vi kom till Rocklunda där utställningen fanns. Var vi lite vilse och gick in i en utav husen där. MASSA hundar! Så vi rinngde till Peter och han kom och mötte oss. När vi kom in fick vi varsin hund i famnen och jag måste erkänna att det tårade sig lite i ögonen! Har ni sätt någon så underbar varelse?


Anna och Peter hade förståss fullt ös och hade många som ville prata med dom. Dom var super trevliga och hundarna var ju så klart helt fantastiskt underbara! Man ville ta med sig en hund på en gång hahaha

Här kommer lite fler bilder:


Önskar att vi hade tagit med oss en bättre kamera så vi kunde ta lite finare bilder men men..
Vi fick även träffa Monika och två utav hennes hundar.

Man vill ju ha hund NU NU NU när man träffat dom. Både jag och Jimmy låg å fantiserade imorse. Jag låg och funderade på kläder så att inte hunden fryser på vintern och tappar allt hår på huvudet och Jimmy på när vi får hem den där lilla pluttiga hunden =) Vi vill NU!



Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Vilka sötnosar!

2008-04-20 @ 12:37:10
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Catarina

Åååå va söt

2008-04-21 @ 07:38:26
URL: http://ploppa.blogg.se
Postat av: evelina

åh så söta! men vet ni om ni får en hund =)?

2008-04-21 @ 14:42:43
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anna & Peter

Hej blev glad att ni kom till oss idag och gosade med våra Pk. Men hoppas vi inte skrämde bort er då det var fler som var på besök och så mina nerver för utställningen, tiden bara sprang iväg.Men jag tror min man tog hand om er och svarade på era frågor. Kul att träffas och vi hörs längre fram. Anna & gänget

2008-04-27 @ 21:33:29
URL: http://www.kennelgripen.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0