Bilder mm från helgen

Har varit lite lång ledig över helgen. Passade på att åka ut till mamma för att ta det lugnt och tänka i lugn och ro på allt det här med jobbet.. Mamma och Hasse har ju inte träffat Tyson heller och det måste dom ju göra innan han blir stor hehe.
I vilket fall har jag kommit fram till att sluta på Face och börja i Zinken på Nail fashion. Både för Tysons och min skull. Jag klarar inte ekonomin som det är just nu. Och Tyson behöver någonstans att vara förutom i sin bur hela dagarna.. Nu får det bli bra!!! Orkar inte mer nu!

Jag har gjort en god gäning eller mamma och Hasse gentligen. A på jobbet skaffade en katt som det visade sig att hon inte kunde ha kvar av olika anledningar och jag frågade mamma och Hasse om dom kunde tänka sig att ta hand om lilla stadskatten Tusse. Och i Lördags hämtade vi honom. Han och Tyson har blivit bästa kompisar =D Dom har lekt som bara den hela helgen. Ska se om jag kan klura ut hur man lägger upp en video i You tube sen hehe. tyson har ätit som en häst hela helgen fast han har fått i sig massa som han inte borde käka också som kattmat och tonfisk mm. Nu börjar han bli lös i magen igen =S Det fååår bara inte börja om igen nu!


Här kommer lite fler bilder från helgen


Kommentarer
Postat av: Dee

Va skönt att du kommit fram till ett beslut. Jag tror det blir bra:)

2008-08-25 @ 22:24:49
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Patricia

oh vilka små sötisar

2008-08-25 @ 22:31:39
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Emelinda

Härligt att se fler hundar som är bästisar med katter :) Min tibbe älskar ju min ena katt Alfons, dem busar för fullt varje dag!

2008-08-26 @ 12:08:32
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0