Skönt att ha honom hemma igen


Han var så glad när jag kom hem, han sprang emot mig med sitt tejpade ben (där droppet suttit) och jag la mig på golvet, han pussade mig och var alldeles ivrig hihi. Nu ha det gått några timmar och han har som sagt kissat inne några gånger och har även gjort 2an och tror inte det har varit så här fast någonsin å ändå var det inte helt ok.. Det känns lite som att han inte riktit varit ok från dag 1.. jag vet inte men han känns som en mycket piggare och gladare hund i största allmänhet sen han kom tillbaka från sjukan. Vilket jag såklart tycker är jätte roligt! Han går nu själv till matskålen och ser efter om det finns mat där och om det finns äter han och det gjorde han inte förut. Vattnet är det fortfarande inte så bra med men jag gissar att han inte behöver så mycket efter droppet?! jag petar i honom vatten i sprutan lite då å då fortfarande men nu är det inte alls lika lätt som förut hahaha han är starkare och sprattlar bara som en hal ål hehehe Jag är jätte orolig fortfarande så fort han börjar skaka eller bete sig lite konstigt på ett eller annat vis blir jag rädd att något ska hända med honom. Det lär sitta i ett bra tag efter denna hemska upplevelse!
Nu ligger han och sussar så sött i sin rosa filt med nallar på som han fick med sig från uppfödaren. Han är för söt! Funderar på om vi ska vänta tills han vaknar och gå ut en sväng innan det är dax för sängen... Imorgon hoppas jag på lite sovmorgon men det lär jag förståss inte få med den här pojken i huset, han har ju sovit klart vid 5 tiden hahaha Usch usch! Som tur är är han inte omöjlig att sövas om efter lite kissning.Så man kanske får soma några timmar till om man har tur hehe. Ja, nu har ni hört lite om hur kvällen varit för lille Tyson och nu är det nog dax för en liten rastning föratt sen krypa till sängs.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2008-08-03 @ 09:45:19
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Vad skönt att det gått bra för den lilla killen!

2008-08-03 @ 10:59:55
URL: http://metrobloggen.se/emmalee
Postat av: Marie

Vad bra :) Mkt hundsnack blir det ;) Gud vad skönt att allt är som det ska med er nu :)

2008-08-03 @ 11:28:46
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: DENISE DORNELL

åå va söt=)

Ha en bra söndag!

2008-08-03 @ 12:26:02
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0