5 dagar kvar hihi

  Nu är tisdagen slut och på söndag morgon tidigt åker vi för att hämta Tyson Weeei! Hade en bra dag på jobbet trotts kunder som inte dök upp men jag fick lite ärenden bla... till djuraffären uträttade. Här kommer en bild med lite saker jag har köpt in. (fast jag har mer men jag orkar inte ta om kortet igen haha) Jag ska samla ihop allt imorgon (om jag orkar) och ta kort. Men en sak fattas fortfarande :( Vi väntar på transportburen som inte kommit än. Hoppas att den kommer innan vi ska åka hehe iof lär man ju sitta med honom i knät hela vägen men det kan ju vara bra att ha ialla fall hehe.




Har varit och träffat Sarah och Marwin också =) Sötisar! Det är alltid roligt att träffa er! Och tack för att du visade djuraffären också =) Perfekt, Då är det typ bara kloklippare kvar som jag glömde hehe Jag hoppas att Marwin och Tyson kommer att gå bra ihop sen när han väl får börja träffa andra hundar =) Skulle vara roligt och smidigt :)


Nehe. Tänk att det är dax för sängen redan. Har ju knappt hunnit komma hem :S

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marie

åhhh vad söööta saker o så småååå ;) Köpte ännu mer idag!

2008-07-22 @ 22:55:35
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: Sarah

Alltid roligt att träffa dig kram kram

2008-07-23 @ 08:25:41
Postat av: Linda

Nu är det nära gumman! Gud vad kul!! :) Glöm inte mantrat, jag körde mitt imorse framför spegeln, nyvaken och superhet! ;)

2008-07-24 @ 07:31:23
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0