Trötta dagar med en lekfull valp hela natten hehe

Man sover på helspänn hehe, man vill inte mosa honom och han gillar inte att bli väckt hehe Han gnyr och visar att han inte orkar när man ska ut och kissa mitt i natten å ändå lyckas man pricka in så att han ska bajsa inne... suck haha! jamenar vem orkar gå ut varannan, var tredje timme hela natten? Inte ens han hehe. Jag vaknar ju inte ens så ofta:P När man väl släpat ut honom och han har kissat några droppar ska vi hem och sova vidare. Jomen ellerhur tycker Tyson... Han ska ju busa sig trött (och sen bajsa löst inne)Jimmy mår inte så bra stackarn... Han har nå skit i magen och orkar knappt röra sig :S Nu ligge Tyson och sover han fick sitt tuggben idag och har gnagt som bara den. Han är bitig som F.A.N! Det gillar vi inte! Imorgon ska jag jobba och jag hoppas att Jimmy mår bättre för som det har varit idag har han knappt orkat gå ut.

Kommentarer
Postat av: Marie

attans att han inte kan hålla sig, men det blir nog bättre med tiden - ¨det är ju som en liten bebis. Jaaa, piggelin är alltför liten glass - jäklar.. tänk om den hade varit lika stor som en magnum? :) Frågan är hur nyttiogt det är o äta sån :(



2008-07-29 @ 22:30:53
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: Monika

Grattis till din vovve =) Äntligen har du en liten vovve. hehe.. hur känns det och springa ut kl 4 på morgonen osv :P hahaha.. Jag hölt nästan på att dö när min var så liten och skulle ut så tidigt gick nästan i sömne på morgnana. hahah.. men det är värt det hela för visst händer det saker hela tiden? massa bus :)

2008-07-30 @ 13:39:26
URL: http://nastyangel.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0