Då var det dax igen då...

Helgen hemma hos mamma var ganska oroande för Tyson betedde sig ganska konstigt. Han ville inte leka med Tusse, han bara pep så fort han kom i närheten. Lördags morgonen mat vägrade han och var ledsen. Inte vifft på svans, inget intresse för bus. Han ville bara sova hos mig. Orolig som jag var ringde jag vet och dom tyckte jag skulle ta tempen på honom för att se om han har feber. Vi hade ju så klart ingen febertermometer förutom en gammal en som skulle ta 3 min att ta med så vi ringde så att en av gästerna som fick köpa med sig en på vägen. Jag tog ut Tyson på promenad en sväng och han bajsade efter en liten stund. Efter den promenaden och bajsningen kändes det som att han vart piggare igen. Kvällen var han ganska normal igen förutom att han var extrenmt "mammig" men det kunde ju bero på att det var så mycket folk. Igår märkte Jimmy att han gick snett med huvudet och undrade om det hade hänt något under helgen, men inet har ju hänt så vi ringer vet och dom tyckte vi skulle in och undersöka honom. Nu är vi nyss hemkommna från vet. Dom kunde egentligen inte säga så mycket (som vanligt) så vi har bokat en ny tid hos en neurolog på Albano nästa vecka. Så får vi se vad som händer härnest....

Kommentarer
Postat av: Maria

Men herregud, hur kassa är de eftersom de aldrig kan ge er besked?

2008-11-17 @ 11:55:59
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Linda

Men usch vad tråkigt gumman... Kan det aldrig bli bra med Tyson?? Att veterinären inte kan se vad det där för fel låter ju väldigt konstigt oxå... =( Stor kram

2008-11-17 @ 20:54:07
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: susanne

Men lillvännen.. HOppas verkligen du får vara frisk nu... Hoppas verkligen att ni får veta vad som är fel snart.



Kram kram

2008-11-17 @ 22:28:08
URL: http://tuttie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0