Magnetröngentid


Jannis på Väsby vet mottagning ringde precis och hade en tid för Tyson för magnetröntgen i morgon. Han ville att vi skulle komma in 16.30 men då ligger ju jag på op.. Å Jimmy kan tydligen inte vara ledig så jag får åka in med honom tidigare på dagen. Så ska han sövas snare på kvällen. Tro det eller ej men sen kommer Jannis och lämnar honom. Helt otroligt! Finns det sånna människor?! Jag förklarade nämligen att vi behövde en lite mer exakt tid efterssom vi inte har bil utan måste ta oss in kommunalt. Då frågade han vart vi bodde och sa att han kunde komma och lämna honom. Det är ju bara för bra för att vara sant! Så det blir en stressig dag i morgon för mig och tyson! :/ Men skönt ändå att få detta gjort så att vi antingen får veta vad felet är eller utesluta att det är något allvarligt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till imorgon!

2008-11-25 @ 22:36:12
URL: http://www.rathunters.dinstudio.se
Postat av: Malin

Usch... Stackars lilla Tyson... =( Hoppas allt kommer gå bra!

2008-11-26 @ 09:09:54
URL: http://www.sessanmalin.blogspot.com
Postat av: Jenny

Men älskade vänner...

Jag håller tummar, tassar, tår och allt som går för er idag...



Massor med värmande kramar till er!!!!



Hör av dig när du kommit hem...



2008-11-26 @ 12:21:26
Postat av: Pia o Inka

Jag hoppas att allt går bra för Tyson idag!! Du förstår nog inte hur många i pk-världen som sitter o håller tummarna för er idag!!



Massor av kramar till er.

2008-11-26 @ 18:20:55

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0