Morrn

Nu känner jag att jag skulle varit ledig dom här dagarna som är kvar fram till helgen. Stackars Tyson! Han kliar sig som bara den och har redan lyckats få upp ett sår från stygnen.. Väntar på samtal från albano om vad vi ska göra om vi beöver sy eller om han kan gå utan och att det får läka av sig själv. Hon sa att man knde trä på en liten strumpa för att han inte ska komma åt att klia... Det har varit en jobbig natt för oss båda! Han har legat och gnällt och rört på sig, frysigt, svättats och jag då nojjig som jag är vaknar typ varannat andetag. Nu är han ialla fall ganka pigg och försöker leka med sin boll men det är ju inte lätt med den där nedrans tratten såklart. Å kliar gör det överallt där jhan inte kan komma åt fast med undantag för några stycken som man får passa på han hela tiden så att han inte river sönder fler sår!

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack tack =)

Nu ska jag gå och baka färdigt kolapajen vi ska smarra på ikväll :)

2008-10-23 @ 12:37:58
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: fredriqa

vad är det som händer med lill fisen?

usch vad jobbit ni verkar ha d...

2008-10-23 @ 21:46:29
URL: http://fredriqa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0