go förmiddag på er...


Det vart uppgång ganska tidigt i morse! Fick ett sms från Tysons kompis Lugo (av matte såklart då) att dom ville träffas. Så jag å Tyson stack ut. Det gick bra! Inte jätte mycket lek men dom gick tilsammans och såg ganska så nöjda ut hehe. Tyson som annars brukar vägra gå, var ute en hel timme med sin nya kompis =) Nu har vi lagat ny torsk så nu har Tyson käkat bra igen. Nu ligger han och sover så sött.

Igår var jag och fick massage. behövdes. Men jag känner mig alldeles mör i kroppen idag. Å jag tror förkylning är på g.

På fredag ska jag och Tyson först åka och träffa Emmalee och hennes två pk voffsingar =) Sen ska jag jobba lite och sen ska jag ut till mamma så att tyson och Tusse får leka lite hihi.

I dag har det varit si så där med maten.. Han käkade med torsk i men ratade maten utan... Men men, han har ätit ivf :) man får vara glad för det lilla! :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0