Godmorgon

Dag 2 på mitt nya liv.. Somnade med skallebank och vaknar med skallebank.. Jihoo... eller inte.
Visade ändå glatt humör för jimmy innan han gick vid 7.30 i morse. Ville inte börja vår 3 års dag med att vara grinig.
Jag är verkligen 0 motiverad till att äta nyttigt och börja träna just nu.. Hanne kämpar på med gym, promenader och mag träning. Hon kör stenhårt medans jag sitter och latar mig i soffan. Ja, jag vet. man ska inte träna när man är sjuk, men jag är inte sjuk sjuk. Jag har lite ont i halsen och är lite snorig så jag får gott sitta i soffan någon dag till innan jag tar mig ut och tränar.. Nu blir det frulle.. Å mys med Tyson..

Kommentarer
Postat av: Hanne

Onda baciller som vill dig illa.. hua på dom... det lät ganska bra när man läste vad jag gör:) kommer nog vara mör i kroppen imorgon haha. götta dig i soffan du gumms och se bara till att bli frisk så är du oxå igång på noll tid ska du se:)

2009-04-21 @ 10:16:50
Postat av: Linda

Gumman, man ska inte träna då man är sjuk. Inte ens då man bara är lite sjuk, för då är risken stor att det går runt igen och så blir du sjuk igen. Och det vill du väl inte??



Du ska se att du kommer att bli pushad av Hanne sen då du är frisk och ska börja träna. Eller du SKA inte börja träna, du VILL ju! =) Om hon fått in bra rutin på träning och promenader så kommer hon att slita med dig, det kan jag nästan lova så du kommer inte ha något val! =) Du fixar det här och låt dig själv slappa i soffan nu när du inte mår helt bra.



Stor kram och tack för att du finns!

2009-04-21 @ 11:42:42
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Linda

en lugnare promenad kan du ju ta även om du är förkyld. bara du inte överanstränger dig medans det är snorit och dant...

2009-04-21 @ 13:25:12
URL: http://buddylinda.blaggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0