tjuvstart

Okej.. Nu är det så här: Jag ska börja redovisa vad jag stoppar i mig under dagen.. bara för att ha lite koll och kanske jag inte stoppar i mig massa skit om jag måste redovisa det hehe det är min förhoppning :) Jag har ju inte börjat mitt nya liv än men jag tänker ändå starta med min mat intag lista lite på skojj idag..

Frukost: 2 stekta ägg mackor.
Mellanmål: Lite godis och Hannes nybakade brownies
Lunch: Stekt fläskfile och sallad
Mellanmål: En handfull nötter
Middag: pommes

Ja, som ni ser var denna dagen inte så nyttig med godis och sånt.. Men fom imorgon...

Kommentarer
Postat av: Elin lyser upp

sant... det vet dom verkligen

2009-04-19 @ 17:07:48
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Fru Inredning

Men hej. D var ett tag sedan. Tappade bort dig i bröllopskaoset. Allt e bara bra, just nu förkyld bara. Själv då, Du jobbar som nagelterapeut än? Inget annat som hänt?

Ha en mysig söndagkväll.

Kram Kristina

2009-04-19 @ 17:33:01
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: johanna

hehe tack hälsar hon! och vi tycker ni är så himla söta .. kul att tyson mår bättre! vi vill träffa honom snaaart. kram

2009-04-19 @ 17:36:08
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Jennie

Själv har jag precis öst i mig pasta å sås =), hehe inte heller nyttigt ;)!

Jag har en matdagbok där jag fyller i vad jag äter. På första sidan har jag även skrivit ner mina mål.

Sen är det alltid bra att det finns fler som har lite koll på en. För då fuskar man inte på samma sätt. Jag skall dock äta lite potatis skruvar idag =), hehe så jag har sparat kcal till detta :D, inte det bästa men e det helg så e d =D

2009-04-19 @ 17:53:41
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Hanne

heh va du är duktig.. men det såg ju bra ut.. jag kommer dock plocka bort allt med socker under 2 månader.. måste kickj starta nu annars ger jag nog upp för lätt. krami

2009-04-20 @ 07:16:19

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0