Härligt med träning!

Var på gymmet med Hanne idag igen! Å det var så skönt! Jag satt och laddade massa bra träningsmusik i ipoden i natt å det var så himla nice att träna till, man smålog medans man sprang på bandet hihi, trestade på lite maskiner idag, å det gick rätt bra faktist. Nästa gång blir det träning fullt ut! Synd bara att det är sista helgen med helg sommar stängt nu i helgen, annars hade jag gärna tränat igen på söndag! Men man kan ju ta en lång promenad eller når, funta på att gå till sats och "prov träna" hihi, ska höra med Hanne :)

Uppdatering




Kommentarer
Postat av: Linda

Låter jättehärligt! Jag ska börja kolla upp vilket gym i stan som är billigast, jag ska ta tag i mig själv jag med nu. Du inspirerar! :)



Angående min sminkning så nej, inte alls speciellt proffsigt gjort... Kunde ha gjort bättre själv kände jag faktiskt. Jaja, nu vet jag att jag aldrig ska bli sminkad av Jennifer på MUS i Linköping igen. :)



KRAM

2009-08-15 @ 13:10:08
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0