Sim träning












Hanne som inte vill vara med på kort ;P Igår morse gick jag och Hanne upp för att gå ner till simhallen i tid. Jag hade en tid att passa till jobbet. När vi kom dit öppnade den inte förens kl 10 för att massa sportlovsfirande ungdomar fyllde simhallen kvällen innan. Stämningen gjorde att personalen valde att stänga hela hallen. Stockholmspolisen beskriver det som "allmänt bus och stök i bassängen". Jävla skitundar säger jag bara. Varför ska dom förstöra? Vad får man ut av det? Ialla fall så lyckades vi simma 11 längder i "lek bassängen" (motions bassängen var nu mera lek bassäng) Sen började vi frysa och gick och basta och senner  bassängen igen och sen i vattnet och sen upp för att gå hem och göra sig i ordning inför arbetsdagen.Nu har jag köpt årskort på simhallen =D 220kr/ månad då får jag bada och träna på gymmet hihi. Bra pris tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Hanne

ja jäääla fjortisar säker som inte kan sköta sig i en simhall! hur jäla svårt ska det vara va`? ahhh vi fick simmat lite iaf.. snart köper jag oxå mitt kort.. då måste vi testa gymmet hehe.. kramis

2009-02-25 @ 09:55:29

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0