I dag börjar mitt nya liv

Japp, ni läste rätt! Jag MÅSTE börja ta hand om mig själv och min kropp! Jag har träffat en jätte gullig tjej (Hanne) som för övrigt är Jimmys bästa kompis flickvän (de e lite skojj tycker jag) Vi har ialla fall kommit fram till att vi ska kämpa inför beach 2009! Vi ska ut på minst 2 promenader i veckan och äta rätt! Som det varit nu har jag inte ätit ett skvatt på hela dagen, jobbat och kommit hem och först då käkat. Det är inte bra! Nu blir det Kolhyderat snål mat mellanmål och promenader 2 ggr i veckan. Mitt mål är (till att börja med) att gå ner ca 3- 4 kg innan sommaren. Det borde jag klara av med en förändring mot så som jag lever nu!? synd att Tyson är en sån frys lort som han är, annars hade jag varit ute och gått långa promenader med honom men nu får jag lite pepp av Hanne och vi SKA KLARA det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror på dig gumman, det vet du! Och det är alltid bra att ha någon som man kan träna ihop med och peppa på en då det regnar ute eller liknande. Jag har förfallit totalt så jag håller med på och kommer igång med mitt nya liv. Igen, hehe... ;)

Jag tror på oss! Kramar

2009-01-15 @ 10:26:21
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: lovisa

Det är så skönt att träna och gå ut och gå. Hade jag hund skulle det bli av oftare:P

2009-01-18 @ 10:59:25
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0