så där ja..

Mådde inge bra när jag vaknade i morse, mådde illa och hade lite kännigar kvar i skallen från igår kväll då jag gick och la mig tidigt för att jag kände att migrän va på väg :s men jag tänkte att lite frisk luft gör nog susen så jag har varit ute med Hanne på ca en timmes promenad. Tyvärr en ganska långsam promenad pga all is. Men bättre en långsam promenad än ingen alls :) Här kommer bilder från dagens prommis :)



Lägg märke till att vi står utanför subway haha. Å vi går inte in ;)
det vart gröt frukost hemma :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt starkt jobbat vännen! När man inte mår bra hoppar man gärna över träningen men du motiverade dig ändå att genomföra den!! Kanon! Fortsätt såhär. =) Kram

2009-01-21 @ 17:20:24
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: kirre

hej du har en award att hämta i min blogg kram kirre

2009-01-22 @ 11:16:36
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0