Idag känns det tungt!

Jag är inne på 3e veckan med Cambridge. När jag kom hem idag slog doften av nygjord sallad emot mig.. Ungsbakat bröd å jag kände mig genast nedstämd :( Nu har jag tagit min sista shake för idag och sitter och försöker få i mig det där satans vattnet. Har lyckats få i mig kanske 1, 5 liter idag (som nästan alla dagar) fast jag borde fått i mig 4a,... Har känt mig så stark så stark men nu känner jag mig sååå svag!

Nu ska jag köra på renkur till den 8e. Då blir det 3 v och 2 dagar jag har kört på ren kur. Sen tänkte jag att jag börjar att äta middag på onsdag den 8e men jag fortsätter att byta ut frukost och lunch fram tom den 15e. Sen är det medningen att jag ska börja äta ordentligt inför semestern.

Det känns jätte skönt att få äta igen sen men samtidigt känner jag lite oro att jag ska trilla in i mitt gamla beteende med att inte äta alls på dagarna och äta på kvällen...

Kommentarer
Postat av: Jennie - Min resa mot drömkroppen

Varför skall du dricka 4 liter vatten? Är det något som cambridge "bestämmer"?

Va duktig du varit som orkat håll apå med d där så länge =)!

2009-07-01 @ 22:03:09
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0