Första dagen avklarad!

Jaha, jag vägde mig i morse och det var INTE någon vacker syn! :( Jag har klivit över min BIG NONO vikt ingen... Jag glömde mäta mig efter att jag vert så depp.. men det får bli imorgon.

Första dagen var ganska enkel. Hungrig har jag varit och 3 l vatten har jag fått i mig.. Suck! Fattar inte hur man ska kunna få i sig 4 utan att dricka dygnet runt.. Tufft är det att ta en soppa när jimmy äter en gorbys. Tiillåme de blir man sugen på haha Aja, Det är bara att kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM ni båda börjar äta nyttigt kanske det är lättare att puscha varandra? Gorbys är ju inge vidare bra sak att stoppa i sig mena jag.



Eller det kanske bara var en tillfällighet? Han kanske äter hälsosamt annars?

2009-06-16 @ 07:30:29

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0