Jaha..

Nu har jag klarat min första vecka med Canbridge! Vist har det varit jätte jobbigt speciellt midsommar ute hos mamma men jag är så himla nöjd med mig själv att jag faktist var så stark och inte åt då. Nu känns allt enkelt på något vis. Satt brevid Jimmy när han käkade både Pizza och pasta hehe. Tror jag gått över den värsta tiden nu. Weeei! Det känns jävlig bra, jag trodde aldrig att jag skulle klara detta igen. Förra året klarade jag 5 veckor. Fast då har jag för mig att jag åt middag den sista veckan och bytte ut bara frukost och middag. Men jag är inte säker. I vilket fall gick jag ner 5 kg då. Hanne som också kämpar med CB har ställt sig på vågen den fuskisen och redan gått ner 5 kg. Weeei! Kul för henne! Men jag får nog kväpa några veckor till för att gå mer 5 kg.. hehe fuskit! ;O) Aja, det är väl dax att börja göra sig klar för sängen nu.

Hoppas dom ringer tidigt i morgon och vill att jag ska hämta min friska kille!♥

Kommentarer
Postat av: Livsstilsbruden

Den dieten är inte speciellt bra. Du går ner i vikt, men det tar bort lika mycket muskler som fett typ. Sund kost och motion är det bästa för hälsan! Vill inte stå med en pekpinne, givetvis är det du som väljer.

Och är du glad får vi alla glädjas åt det! Ville bara tala om vad jag anser om det.

Hur mkt vill du gå ner?

2009-06-21 @ 23:08:45
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/
Postat av: Najmi

Vad andra gör med sitt liv är inget jag nämner om...ja jo, ja brukar påpeka om rökning.....no good!

Men nu till din lilla prins.....hua du har det inte lätt....om du går tillbaka och läser i mina tidigare inlägg så kan du se vad som är problemet med vår DP....ngt mkt ovanligt....Så jag förstår dig fullständigt! Denna oro och ovisshet kan få vem som att må mkt dåligt....

Var bor du? Från vilken kennel kommer din pinne?

Maila mig gärna :) [email protected]

2009-06-22 @ 01:33:47
URL: http://nattugglaifalkhuset.blogg.se/
Postat av: Jennie - Min resa mot drömkroppen

Duktig du är som klarar av att hålla dig borta från all mat och gottiga grejer på midsommar. Det skulle jag nog inte lösa. Riktigt starkt. Kämpa på och så håller vi tummarna för att Tyson snart får komma hem!

2009-06-22 @ 06:48:11
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0