Lillbubben



Tycker inte han är riktigt sig själv. Inte lika pigg och glad. Det kan ju ha att göra med att han faktist varit sjuk och inte mått bra alls, legat på sjukhus med dropp och ätid dåligt. Jag ska ge honom mat varannan till var tredje timme, men lycka till. Han vill ju inte äta :( Det kurrar i hans mage men när han får mat så fnyser han bara och sover vidare. Jag lekte faktist i honom några torrfoder och pytte ris och torsk, det var inte mycke, men det är ialla fall bättre än inget. Vi gick nyss ut på en lite kortare promenad då han inte ska överansträngas, det är såå varm ute och hade önskat att vi kunde gå vår långis men ne det får bli en annan dag. En possitiv sak var att han inte gjort nåt inne på hela natten (trodde vi skulle ha små bajs pölar lite här och där) Istället bajsade han nu på promenaden och det blir nog bättre och bättre =) Ni får ursäkta allt bajs snack i bloggen hehe men jag vill skriva om vad som händer framförallt för min skull så jag kan gå tillbaka och titta när minnet sviker.. Men jag hade då aldrig trott att det skulle vara så här att ha hund, vist vi hade jätte otur att vi köpte av en oseriös uppfödare egentligen för att vi hade brottom och inte kunde vänta på den kenneln vi hade kontakt med från början. Aja, Tyson är vår lille prins och kommer alltid aare det! Har faktit funderat på att tatuera in hans tass avtryck men jag vet inte riktigt hur det ska gå till hehe. Får ta en funderare.

Kommentarer
Postat av: Annsofi

Skönt att han är hemma igen.

Ang.tassavtrycken så är de bara köpa lite fingerfärg och måla på lite på hans tassar och göra avtrycken på ett papper, gör många så du har några att välja på. Jag har gjort så med både Månsters och Hampus fötter =)

2009-06-23 @ 13:17:46

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0