Lite bättre!

Kunde inte hålla mig från att ringa till Vet igen för att se hur vår lilla prins mår så jag ringde vid 19 tiden. Då hade han ätit upp diet maten han fått och bajsat 2 ggr utan blod i avföringen men fortfarande löst. Hon gick in till honom och tittade till honom när vi pratade och först låg han och sov men så började han yla helt plöttsligt och Veterinären trodde att han hörde min röst i telefonen och därför började yla.. Då kom tårarna. Huuh va det var jobbigt! Det viktigaste är att han mår bättre och jag hoppas att han bajsar normalt imorgon så han får komma hem igen! Efter att jag ringde kände man sig lite lugnare så vi bestämde oss för att gå på bio jag och Jimmy. Vi såg nya Terminator salvation och den var riktigt bra faktist! Hade inte så stora förväntningar om man säger så. Men det är väl värd att se! Jag har försökt att boka om mina tidiga kunder denna vecka då jag inte kommer vilja lämna Ty ensam när han kommer hem och inte heller ta med honom till jobbet och utsätta honom för onödig stress. Så det blir en sen vecka denna veckan...


Kommentarer
Postat av: Bea

det kan aldrig bli för sent/för tidigt för djupa funderingar! ;)

2009-06-21 @ 22:49:35
URL: http://beawiker.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Ååå vad skönt att höra! Blev alldeles gråtig jag också för jag förstår hur du kände! Skickar massor med kramar till er!!

2009-06-22 @ 01:34:44
URL: http://metrobloggen.se/emmalee

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0