TO DAY IS THE DAY

I går åt jag min sista lyx middag på väldigt länge!


För i dag och förhoppningsvis 3 veckor framåt börjar jag med Canbridge


Å ja, jag VEEEET att man inte borde gå ner med såna här grejjer men nu är det tvärstopp i mitt liv! Jag har gått över min big nono gräns för vad jag accsepterar hur mycket jag ska väga så nu ska jag ner några snabba kg med Canbridge och sen ska jag banne mig kämpa vidare tills jag når mitt mål. Men då har jag tängt att få hjälp så att jag inte går i mina vanliga spår igen. Så de så!

Ni kan säga vad ni vill men jag tänker ändå göra detta med eller utan ert stöd.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Starkt av dig att komma igång igen!!

2009-06-15 @ 16:19:00
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad du än väljer att göra så stöttar jag dig, det vet du! KRAM

2009-06-15 @ 19:40:24
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0