Det vart uppstigning tidigt idag..

Jag har både mån och tisadag sovit ganska länge på morgonen och struntat i träningen. Jag känner att jag är sååå dålig! MEN imorse väckte Ty mig 7.15 å var nödig, så det var bara att gå upp och ut och gå en snabbis. Å istället för att gå lägga mig igen så kände jag mig ganska pigg så jag bestämde mig för att gå till gymmet nu när jag ändå var igång. Det är faktist så jag borde göra! Gå upp tidigare å sticka till gymmet. jag är på något sätt mycket piggare den tiden och vill och orkar mer på gymmet än när jag får sova länge och vaknar, så har jag inte alls någon lust att ta mig till gymmet för då e jag trött och skiter i de. Det vart iaf 2 timmar på gymmet idag :) Duktiga jag! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du PS? I så fall kan jag guida dig över telefon =)

2009-11-11 @ 11:52:13
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Hanne

Åh vad skönt det låter..duktiga du:) Ikväll kl 19:00 får jag reda på om jag har flunsan.. det är ju snart säkert 6 veckor sen jag tränade.. jag har ju tappat allt nu:( men det är bara att kämpa på igen när jag blir frisk! Hejja Allu

2009-11-11 @ 14:58:37
Postat av: Linda

Du är bäst!!! :)

2009-11-11 @ 15:45:59
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: marty

duktig du är, det ska jag också försöka göra!! träna tidigt.. låter tyngre än vad det är haha man har ju heela dagen kvar med massor tid, energi och känslan att man varit duktig istället för tvärtom.. man ska ju försöka komma upp från den mjuka sängen bara hahahah

2009-11-12 @ 13:29:19
URL: http://medmarty.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0