Nytt igen

Jag var på gymmet idag och körde 20 min på crosstrainern. Tänkte att jag börjar lugnt nu efter förkylningen jag är ju inte riktigt 100 än. Har länge känt att jag behöver ny sport top för dom jag har är ca 3 år gamla och sitter inte som dom ska.. Så det har jag varit och köpt mig på Team sportia (ända vi har här) idag. Så börjar det bli lite kallt ute med korta tränings brallor så jag var in på HM och köpte ett par långa brax med :) Bjuder på en bild med och nej, jag är inte stolt utan det är kul att ha sen är man ser lite resultat då har man något att gämföra med så det är bara att inte titta om du stör dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack...=)



och varför ska du inte vara stolt. du har jo hållit igång länge nu.

Själv är jag mottsatsen just nu. äter chokladtårta just i denna stund =(.

kram på dig...

2009-10-09 @ 12:37:09
Postat av: Sara

Ja precis 800 spänn för handledarkursen... 500 för riskettan... och ännumer för risktvåan! Känns som att man skulle kunnat haft en heldag med riskettan och risktvåan istället?`Hur som helst så var riskettan inte helt värdelöst. Vi fick en från KRIS (Kriminellas rätt i samhället) som kom och föreläste och berättade hur lätt hans liv hade crashat. Bättre än förväntat!

2009-10-09 @ 16:20:21
URL: http://fashionistasara.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Kul att ha bilder att jämföra med! Bra idé :)

2009-10-10 @ 12:14:46
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Linda

Du ska vara stolt gumman! Du är så fin och ju längre du håller igång med din träning, desto mer stolt kommer du kunna känna dig!



Puss & kram! :)

2009-10-11 @ 18:32:58
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojoj vad intressant,du borde skriva en bok!

2009-10-15 @ 18:47:37
Postat av: jess

som sagt.. DU anonyma fegis som inte vågar stå för vad du säger, du behöver inte läsa om du tycker att det är ointressant!

2009-10-15 @ 22:02:18
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0