Skönt med träning igen

Det har ju som ni kanske läst tagit emot en hel del med träning nu sen jag var sjuk. Men i fredags började det kännas lite bättre å idag så kändes det lite bättre igen. Jag hoppas att detta fortsätter nu hihi.

Idag vart det 1,5 timme på gymmet. Först 30 min cross trainer och sen armar, ben, rygg och mage.. Jag har tappat snittsen jag hade för att träna rumpan.. måste nog ta en sån PT timme inom snar framtid så jag får lite koll på vad jag ska göra :O)

Jag testade att springa på bandet idag det gick faktist ganska bra. Jag har ju inte kunnat springa förut pga kronisk benhinne inflammation. Men idag kunde jag springa hela 8 min innan jag började känna av i benen. Weei! Tro om jag testar så lite varje gång så kanske jag kan springa den där milen jag alltid drömt om lätt som en plätt hahah ;O)

Ne, nu duschen!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0