Cult design <3

Förra gången Paul och Louise var här fick vi dessa

Både jag och Jimmy harde velat haft dessa men inte lyckats köpa dom.
Så det var en alldeles utmärkt pressent :) Denna gången fick vi dessa

Jag hade redan tidigare tyckt att Cult design hade så himla mycket fint men tyckt att det vart dyrt och struntat i att köpa men nu har Louise smittat mig helt ;O) Dom har ju hela lägenheten fullt av Cult saker å det är verkligen så fint!
Så i helgen när vi var i stan hittade faktist lite fint att ha till sommaren hihi

Inhandlade också dessa :O)

Och så hittade jag denna lilla plast blomma att stoppa i vår fina pressent :O)


så där mina vänner.. Där har ni ett nytt pressent tips ;O) hihi

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Ja det är han =)

2010-04-05 @ 14:21:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefin saker har Cult design men som du säger, det är ganska dyrt (men snyggt så då kanske det är värt det?).



Jag har en av de där tre "brickorna" som du köpt, den vita längst till vänster. Jättefin! Sen har jag typ en sån bricka som ligger i mitten av de tre, fast min är mer rosa. Den har jag haft framme nu under påsken! :)

2010-04-07 @ 10:48:51
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0