Orolig!

Orolig för Tyson igen! Allt var precis som vanligt igår kväll. Det var vår lilla glada skrutt som åt bra och mådde bra. Imorsde sover han ovanligt länge och när Husse plockar ut honom piper han till lite. Sen var det inget mer med det. Vädret är piss och ty är inget fan av regnväder. Så när jag kliver upp så ligger han kvar som vanligt. Efter nån timme trippar han upp och ställer sig vid dörren. Så vi går ut men han total vägrar att gå ut. Får bära ut honom, så han får göra både 1an och 2an. Så går vi in. Det går sakta. När vi kommer in står han bara innan för dörren och glor.. Han säger inget. rör sig inte. Så jag struntar i han ett tag å när jag tittar tillbaka lite senare står han på samma fläck. Jag går å hämtar favvo "pipen" Han vifftar lite på svansen å när jag kastar så struntar han i pipen å går å lägger sig på mattan. Skakar som jag vet inte vad. Täkte att aja, han e väl trött. Såja hämtade en filt och gosade ner honom i den. Han piper till någon gång, skakar men till sist så lägger han sig. Han verkar lixom inte så glad? en stund senare tänkte jag att vi går ut en sväng å ser vad an gör när det kommer en "vovvis" Jo, han blir glad, vifftar på svansen och ser normal ut men så fort hunden går blir han sådär omöjlig igen.

Nu ligger han där vid dörren igen..???

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad konstigt! :( Hur mår han nu?

2010-04-22 @ 14:33:44
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0