Så här ligger det till.

Jag behöver skriva av mig lite känner jag

Jag har träffat en gammal skolkamrat över en fika och vi har bestämt att jag ska träffa hans svåger? (hans syrras man) Chaka som är PT och bror till "den berömda" D- Flex (som jag visseligen inte viste vem det var)

Den fikan var den värsta fikan jag någonsin varit på ska jag säga. Det var skit jobbigt att prata om hur jag rent av misshandlat mig själv och min kropp så länge. Jag tror jag har mått sämre av det än jag trott. Det ligger så långt in och jag har börjat inse att jag faktist behöver hjälp. Det känns skit läskit smtidigt som det är spännande. Ena sekunden vill jag dra mig ur för att det känns så läskigt och nästa känner jag mig så nöjd att äntligen äntligen ska jag få hjälp med något jag har försökt bemästra på egen hend i många år men misslyckats gång på gång. Alla dessa misslyckanden har gjort att jag gått på massa svält kurer som Cambridge kuren mf. Detta i sin tur har väl mer eller mindre gjort mig sjuk.. Jag känner ingen hunger, min kropp går på sparlåga och det resulterar i vikt uppgång och en jävlig dålig självkänsla. Jag hoppas att detta kan hjälpa mig att må bra. Jag behöver all peppning jag kan få just nu.. så bara ÖS ;)

Tack för mig för denna gången.

Kommentarer
Postat av: Linda

asbra att du tar tag i det nu...hoppas det blir bättre.

kram

2010-08-08 @ 23:35:33
URL: http://www.buddylinda.bloggspace.se
Postat av: Linda

Du vet att jag tror på dig! En spark i arslet av en PT tror jag är helt rätt! Kram

2010-08-09 @ 18:13:24
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Catwalkqueen

En dag ska vi ha hus du och jag! =)

2010-08-12 @ 09:57:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0