Svetten rinner!

Vaknade ganska tidigt å tänkte nu är det promenad dax.. Drog på mig tränings kläderna och tog lite yoghurt å keso i en kopp och satte mig vid datorn och kollade sats schemat av någon konstig anledning hehe. Kl var strax före 9 å ett spinning pass på 55 min började 9.30. Jag bokade nästan in mig men gick in å borstade tänderna. Så började jag vela men efter bara nån sekund vart jag nästan förbannad på mig själv bara för att jag aldrig annars kan gå på passen på vardagarna efterssom jag jobbar kvällarna å inte hinner dit. Brukar alltid klaga på att jag vill men inte hinner så nu efter att jag blev förbannad på mig själv bokade jag in mig å gick dit. Vi var väl kanske 10 st som kämpade oss svettiga. Min kondis har blivit bättre men fy bubblan.. Mina ben och min rumpa var helt skakis efter passet. Haha. Stackars mig imorgon.. Undrar om jag kommer kunna stå hahahaha.

Men såå jävla kul å skönt att jag gjort detta igen. Äntligen. Ska nog försöka satsa på detta passet på lördagarna!


Igår gick jag och Hanne runt Lötsjön 8km. det var skit nice väder å skönt att komma ut. Fasen så mycket lättare det är när man är två. Hade lätt kunnat gå en runda till :)

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt det låter att du har kommit igång igen. det är så skönt efteråt säg. =). fortsätt kämpa. jag tror på dig!

2010-08-15 @ 13:53:30
URL: http://www.buddylinda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0