God fortsättning

Nu är jag tillbaka på banan från sjukdom och jul semester. Åkte på en riktig omgång med halsont, tappat rösten och varit såå hängig att jag inte kunnat träna.. Å tur i oturen var väl det för jag var ju så glad att hotellet vi skulle bo på skulle ha gym. Men man kommer dit å nyfiken som man är gån vi å kikar på det så kallade "fittnes gympasalen" kommer in å får se ett pytte pytte rum med typ 5 olika maskiner i... hmm det var inte mycket till gym där inte!

 

Julen har trotts sjukdom varit super mysig! Har väl unnat mig ett å annat ska jag väl vara ärlig å säga men det är inte lätt att hålla sig till en sträng diet när man är bortrest å sen alla julsens godsaker... Meen jag har verkligen inte tryckt i mig allt jag kunnat få tag i som jag skulle gjort annars Har tex hållt mig till keso och frukt till frukost fast att frukost buffen hade MASSSSOOOOR med smarrigt att bjuda på.

 

Har drömt "mardrömmar" om Emma- Lee hahaha Kände väl lite ångest både för att jag inte kunde träna och för att jag kanske unnade mig lite för mycket så jag drömde att Emma- Lee stod med ajajfingret å skällde ut mig hehe. Låter kanske inte så läskit men det var det hahaha

 

Idag var jag tvungen att jobba sent. En kund till mig som inte kunde boka om sin tid. Så jag fick som ni läste här under hoppa träningen med Emma- Lee.

 

Men jag gick till gymmet efter jobbet å körde först:

30 min backintervaller. 10% lutning 80 sek 15% lutning 120 sek

10 min på hastighet 6,3

5 min 6,5

10 min 6,6

Sen körde jag en light version av crossfit fast bara 2 varv för sen stängde gymmet :(

15 chins i smithen

20 djupa benböj

15 bicepscurls (7 kg hantlar)

10 smithrodd (23 kg)

10+10 fällkniven med rotation

15 tricepspress mot tak (10 kg viktplatta)

 

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0