Sista träningen för denna veckan

Sådärja! Är just hem kommen från gymmet där jag körde backintervaller på hastighet 6 med 10% lutning i 40 sek och 15% lutning i 120 sek. Nu har jag klarat den första veckan. 11 veckor kvar på 12 veckorsutmaningen. Om alla veckorna går så här snabbt så är vi ju snart klara :) Jag tänker fortfarande att jag har haft en sån himla tur att vinna den här chansen att verkligen få hjälp med all träning och kost. Jag är så himla glad för det! Vet inte hur jag ska kunna tacka Emma- Lee?! Fast det förståss, när vi väl står på gymmet och Emma- Lee rent utsagt torterar oss till döds så ångrar man sig nästan att man skrev in och tävlade. Fast nästa sekund är man så tacksam igen. Speciellt när man ställde sig på vågen igår och såg -1,5kg på bara en vecka. Då fattar man att det lönar sig att kämpa livet ur sig hehe

Ser faktist fram emot att lida lite imorgon när det är dax för armar, axlar och mage + intervaller.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0