Trött!!

Idag är jag trött! Jag har jobbat länge idag men fick till kosten skit bra. Skulle träffa Emma- Lee kl 18 på gymmet var det meningen men av någon anledning så tänkte jag att det var måndag å tänkte att jag hade så gott om tid till 18.30? Jag tittade flera ggr i kalendern men poletten trillade inte ner förns jag fick ett mess av Emma- Lee kvart över 18 hallå, var är du typ.. Då fick jag upp farten väldigt snabbt. Jag vet inte varför jag tänkte så fel. Skyller på tröttheten..

Det vart triset ben idag tillsammans med Emma- Lee. Hon hade redan kört benen denna veckan så hon körde samma vikter som jag. "Jag kör bara med lätta vikter" sa hon när en tjej på gymmet undrade varför hon körde ben igen. LÄTTA vikter??? Gaah! Själv höll jag på dö hahaha Det är bara att inse att hon är jävligt stark vår PT ;) (känns fortfarande så bra att säga " min PT" känns så proffsigt hihi)  Allt ser ju så enkelt ut för henne hihi. Måste ju bara berätta... I måndags körde hon och jag fällkniven å min mage är fortfarande öm haha. Den TAR verkligen :) Emma- Lee skulle först visa hur man gjorde.. hon hade en vikt på men jag skulle få köra utan.. Hon körde på där 8 gånger å det såg inte ens ut som att hon tyckte det var ens lite jobbigt. Så var det min tur. Jah, nu kör vi.. FIFAN! Det var ju sååå jobbigt haha. Klarade jag ens 8 st på första settet? Tror inte de hehe. Det är rätt kul att träna med henne för då inser man vilken lååång väg jag har kvar hehe. Jag som tyckte att jag hade gjort så stora framsteg men ICKE hahaha. En vacker dag ska jag med se oberörd ut när jag kör fällkniven MED vikt ;P

Det får bli ett av mina långsiktiga mål hihi
Nu blir det ducha å sen sängen :)

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Hahahaha vad söt du är :-D Men du har ju gjort en hel del framsteg bara på den här korta tiden! Många gånger handlar det bara om att VÅGA ta i ordentligt som du säkert märkt :-). Man klarar mer än man tror!

Sov så gott!

Kram!

2010-12-30 @ 22:24:27
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0