Väg och mät dag v3

Har inte sett fram emot idag! Jag vet ju att jag kan gå upp flera kg när jag har mens. Sen var det ju dessutom en dag tidigare den här veckan pga att vi har blivit bjudna på julbuffe av Jimmys chef med familj ikväll så jag kommer att byta mina extra kaolorier till ikväll istället för imorgon kväll. Därav vägning och mätning idag.

Jag hade som jag trodde inte gått ner i vikt men inte heller gått upp Jihoo! Stod kvar på samma :) Hade däremot minskat runt midjan och det som vi kallar höft (över rumpan) Allt uppdateras på 12 veckorsutmanings bloggen

Nu frukost, sen jobbet en snabbis, hem igen, backintervaller och sen hem och fixa sig för kvällen :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0