Det är inte lätt att vara Tyson på vintern!

Nu är vi galet trötta på vinter, snö och kyla här hemma! Va kan inte gå ut med Tyson i det här vädret. Han fryser! Det bli knappt 5 min promenader fullt på pälsad men utan skor vilket resulterar i att Ty efter några min stäppar och piper för att tassarna värker. Tror jag de! Ställ dig själv barfota i snön så får du se hur skönt det är?! I villet fall så har jag funderat på att köpa skor ganska länge.. Men jag tror inte det kommer att funka tyvärr.. Men det kan vara värt ett försök kanske!? Har suttit och hittat ut kläder han skulle behöva men det är så svårt med storlekarna och kläderna är FAN inte billiga!

Huttra overall. storlek 201. 519kr


Huttra fleeceoverall. Storlek 201. 249kr



Huttra vattentät fleece jacka. Storlek 24. 540kr



Camo boots. 275kr



skvättskydd. 100kr st eller 150 för 2.



Tassserat. SKyddar tassarna. 99kr


Det är dyrt att ha en frysande minihund!

Kommentarer
Postat av: Malin

stackars tyson.. ge oss sommar!

Jag har fotat naglarna nu, ligger på min blogg :)

2010-02-18 @ 11:39:41
URL: http://boah.blogg.se/
Postat av: marty

kenzo håller med!! det är en riktig pina att gå utanför dörren.. får ont i hjärtat när han piper trots all mundering.. tänk va man ska va ute i vår/sommar för att han ska få leka av sig i värmen.. :) kompensera alla korta promenader haha åh LÄNGTAR!!

2010-02-21 @ 21:23:59
URL: http://medmarty.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0