5,68 km jogging/ powerwalking CHECK!

Sådär ja, nu har jag äntligen kommit ut på min jogging runda. Å tatueringen sitter kvar hehe. Det var perfekt väder för de idag måste jag säga. Men det kommer nog ta ett tag att hitta den perfekta rundan. Det vart lite runt runt idag. Hade tänkt ut en runda som jag gick med Ty och tänkte att det måste ju vara ca 5 km men icke.. det var bara 3. Så jag fick gå en extra runda igen å det slutade på 5,68 km eller 7586 steg. Tog det rätt lugnt med joggningen idag då jag INTE tänker bli sjuk! För nu jävlar SKA jag ut, om inte varje dag men så nära inpå som möjligt fram till semestern som är om 2 veckor. Å även på semestern ska träningskläderna med har jag tänkt!

Nu kör vi Fetto! (Fetto= jag)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha...och jag som trodde du syftade på mig där på slutet. "Nu kör vi fetto"...yes det gör vi tänkte jag..men men. Jag kämpar på jag med. =)

Kram

2010-07-06 @ 21:01:17
URL: http://www.buddylinda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0