roligt med nya stegräknaren!

Silva stegäknare. 249kr Team Sportia

Räknar dina steg, visar distans och förbrukade kalorier samt automatisk tidtagning så att du kan se din totala aktiva tid. Ställ in din steglängd och vikt för att få korrekta värden. Genom en knapptryckning kan du bläddra mellan de olika funktionerna. Går att bära både runt halsen och i linningen. En halsrem samt clips följer med. Clipset är löst och går att ta bort när den ska bäras runt halsen.

Funktioner:
Stegräknare
Distansmätare
Kaloriförbrukning
Automatisk tidtagning

 

Idag har jag gått över 12191 steg. Efter min promenad i morse med 7835 steg så glömde jag sätta på min stegräknaren efter duschen när jag var hemma. Men sen satte jag på mig den på väg till jobbet och jag har faktist gått 4356 steg till bara till och ifrån jobbet. De trodde jag inte hihi.

 

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0