Jobbiga tider

Nu har jag dessa 3 dagar storstädat, tvättat fönster, bakat, diskat, tvättat.. Ah, allt du kan tänka dig för att slippa tänka. Jag är ju hemma hela fm för att jag har lagt mitt schema efter Tyson.. Men nu när han inte längre finns vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag kan inte bara sätta mig för då snurrar alla tankarna i skallen och saknaden tränger ut som tårar och jag orkar inte vara ledsen hela tiden. Vi har en jobbig tid framöver. Saknaden är enorm och man vill helst inte vara hemma alls då man hela tiden påminns om att han inte längre finns. På jobbet går det ganska bra ändå. Det är såklart jobbigt att prata om det för alla undrar ju hur det är med lilla Ty.. Å så alla som redan vet undrar ju vad som hänt och hur jag mår såklart.. Men jag klarar av att prata om det utan att börja gråta nu iaf. Vist är tårarna nära ibland.. Men det är skönt för att man pratar om mycket annat, då tänker man inte alls lika mycket på det. Det kommer bli lättare med tiden men nu har vi en jobbig tid framför oss ett bra tag framöver.
Jag ska skriva och berätta vad som hände men just nu känner jag att jag inte orkar.

Kommentarer
Postat av: CJ

Då är det cocktailhour hos dig från 07 till 16?

2010-06-09 @ 17:03:29
URL: http://ringerdigsenare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag har tänkte precis så som du skriver, man ligger inte på en människa som mår dåligt och som behöver bearbeta situationen och känslorna.

Jag vill så klart oxå veta tids nog vad som hänt lille Ty, men tänker så att när du orkar prata om det skriver du om det i bloggen. Man ska inte behöva dra samma historia gång på gång.



Det räcker väl att du skriver det här så småning om så kan folk få läsa om det DU vill dela med dig av.



Jess, du ska veta att ni funnits mina tankar precis hela veckan.



Känns tungt och skulle vilja stötta dig massor.



Styrke kramar ifrån skåne

2010-06-09 @ 18:41:52
URL: http://www.njmes.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0