Hund toalett..

Ja, ni läste rätt.. (Klicka på bilden för att se/läsa mer)

Först tänkte jag.. "Fan va bra vintertid" efterssom vi inte kan vara ute med Ty och han ibland gör sina behöv innomhus som tex nattetid och så.. :S Men jag tror nog ändå inte på det!? Jamenar tänk om man skulle ha en sån.. Ty skulle ju aldrg behöva gå ut och kissa.. Han skulle ju sluta säga till när han behövde ut?! Vist, att ha den vintertid.. Men jag tror att man blir skit lat själv merd?! Familjen sitter å tittar film.. Hunden säger till att han är nödig och familjen sitter kvar för han har ju ändå en toalett..?. Naaa!!! Det går fet bort!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä usch... Och det borde ju börja lukta en del oxå till slut. Nej fy!! Inga såna latheter, även om jag förstår att det är en "smart" lösning nu när det är så kallt ute för lilla Tyson.

2010-03-05 @ 07:50:18
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Keit

Ha ha ha söööt bild. Hur gammal e nu lillen ? Vilken tur att lyssnade på ditt hjärta. Ha en skön söndag kram kram.

2010-03-07 @ 14:25:23
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0