Tankar

I måndags var jag på Mary Kay måndagsmöte och vi pratade mycket om attityder, affirmationar och framför allt hur vi pratar till oss själva. Det är tankens kraft om leder oss framåt "eller om så vill bakåt"!!! Det går alltid att vända en händelse till något positivt. Det är ett val vi själva gör!!!


Idag på gymmet stod jag på bandet och joggade. Tänkte att jag springer 20 min. "Nu är det bara 10 min kvar!" osv. Allt gick lätt och jag nynnade till musiken..  Men efter en stund tittade jag på hur många km jag sprungit å insåg att jag bara sprungit nästan 2 km och tänkte att jag aldrig kommer klara 5.. då plöttsligt kände jag hur trögt det gick och så orkade jag inte mer...

Possitiva tankar hörrni!!!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0