Vad fan är det för fel på mig?

Jag vet seriöst inte vad det är för fel på mig! Jag vet inte vad jag håller på med! Jag vet VAD jag ska göra för att gå ner i vikt! Jag vet VAD och HUR man ska äta, HUR man ska träna. Jag vet precis å jag kämpar å kämpar å kommer närmare mitt mål för att sen bara.... skita it? Jag blir ledsen, besviken å arg på mig själv när jag inser vad jag håller på med och hamnar i en depressions grop. Jag kämpar mig upp ur gropen och tar tag i mig själv, börjar träna och äta bättre. Känner att jag börjar komma igång och tycker det är riktigt kul.. sen en dag så ....orkar? jag bara inte mer å bara... skiter it igen? Så håller jag på om och om igen... Va fan är det för fel på mig!? Är jag helt jävla dum i huvudet? Jag mår ju bara skit av detta! Jag vet ju hur bra jag kan må om jag bara skärper mig! Men vem fan vill leva ett liv och gå runt och förbjuda sig själv? Inte äta socker, inte äta fett, inte göra si å inte göra så...Inte jag! Detta är ohållbart!  Va fan ska jag göra för att lyckas?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt...

du ska kämpa på...men inte vara för hård..unna dig LITE ibland istället för att förbjuda.. men se till att det inte blir för mycket...

men det är bara vad jag säger...funkar det inte för dig så vet jag inte...

men jag finns här...de vet du!

kram

2010-05-15 @ 02:27:36
URL: http://www.buddylinda.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Lär dig älska din kropp!

2010-05-16 @ 17:40:45
Postat av: jess

Linda: jag vet hur man gr men varför gör jag det bara inte?



Anonym: Skulle vara kul om du stod för vad du säger ;) Försöker så gott jag kan!

2010-05-16 @ 20:36:14
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0