Var är solen?

Det var ju så himla härligt väder igår! Kunde det inte stanna över helgen åt minstånde? Vist fick jag njuta av det igår efter jobber på en lång promenad/förbrännngspass men det hade inte varit fel om jag hade kunnat göra det idag med... Om en 10 börjar spinningen jag tänkte gå på idag. Men jag känner av halsen lite igen så det är lika bra att stå över. Jag körde ju ändå dubbla pass igår med både gym träning och förbränning (fast i lite fel kläder så jag kunde inte ta i som jag velat) Men men.. Skönt var det igår iaf!

Jag stannade till på Stadium mitt i promenaden för att köpa in träningshandskar

Så att man får bättre grepp.. började känna igår när det blir tyngre å tyngre att det skulle behövas :)

Hmm, skulle vara skönt att komma ut en sväng nu..

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0