En vecka

Nu har det gått en vecka sen kropps scanningen. Jag måste erkänna att det är tusen gånger enklare än med CB kuren. CB soppor är mycket godare bara. Herbalifes shake smakar verkligen SKIT ÄCKLIGT! Men jag är rätt pigg. Jag har å andra sidan inte sett några resultat än så jag ska väl inte ropa hej än. Men man behöver inte gå hungrig då man ska äta heela tiden hehe. Sen dessa tabletter man ska ta ska jag väl erkänna att jag nästan glömt nu under helgen. Men nu är den ytterligare en vecka kvar tills scanning nr 2 å då får vi se om mina resultat har förbättrats. Ska bli spännande!!

Kontaktade Emma Lee förra veckan. Jag ska få hjälp av henne att komma igång med träning och kost. Det vart inget med det jag skrev om i detta inlägg. Jag ska v 40 börja med att skriva exakt vad jag äter för att Emma Lee ska ha nån aning om hur jag lever idag. Sen ska vi träffas några gånger å både prata och träna. Sen jävlar är det upp till mig!

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Nae det är inte så enkelt =)

2010-09-13 @ 17:15:48
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Du kommer fixa det suveränt :-D Ser fram emot att köra igång snart! Kram!

2010-09-14 @ 22:13:39
URL: http://emma-lee.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0